logofront.png
2016. december 27. kedd, 11:01 B.E.
TwitterFacebookGoogle bookmark

Sajnos megeshet, hogy a karácsonyi meglepésnek szánt ajándék nem nyerte el az ajándékozott tetszését, esetleg nem jó a mérete, nem tetszik a színe, vagy csupán már van hasonló darabunk, így szeretnék a terméket visszacserélni.

 

Fontos tudni, hogy amennyiben a terméket boltban/üzletben vásároltuk, abban az esetben minőségileg tökéletes termék esetén (csak, mert nem megfelelő a méret, nem tetszik a termék színe) az eladó nem köteles a terméket kicserélni. Jó hír viszont, hogy a legtöbb üzlet a fogyasztók elégedettsége érdekében önként kicseréli a terméket, amennyiben a termék nem nyerte el az ajándékozott tetszését és általában felajánlják a termék árának levásárlási lehetőségét is.

 

Amennyiben az üzlet hajlandó a termék ki-, illetve visszacserélésére, akkor az alábbiakra célszerű figyelni:

Blokk, vagy számla megléte, hiszen ezzel tudjuk igazolni, hogy a terméket az adott üzletben vettük;

Lehetőség szerint a terméket eredeti csomagolásban, tiszta állapota vigyük vissza;

Amennyiben a terméket kipróbáltuk és nem tetszik, abban az esetben tovább nem használjuk, hiszen használat közben karcolódhat, megsérülhet;

A termékről (legyen az ruhanemű, vagy műszaki cikk) ne hiányozzon a címke;

A terméket az összes hozzátartozó kellékkel együtt becsomagolva vigyük vissza,

 

További hasznos információk a Blog bejegyzések menüpontban.


Vásárlói kisokos

Tudja, hogy melyek azok az információk amelyeket mindenképp ellenőriznie kell mielőtt bármit megrendelne az interneten?


Irányelveink

Célunk az elektronikus kereskedelembe vetett bizalom erősítése és a vásárlásokban rejlő kockázatok csökkentése.

Regisztráció

Webáruházak, internetes kereskedők, online értékesítési felülettel rendelkező szolgáltatók részére.